Αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » Μέλη Δ.Ε.Π. » Κακίση - Παναγοπούλου Λουΐζα

Λουΐζα Κακίση - Παναγοπούλου Ομ. Καθηγήτρια

Αισθητική Αγωγή: Θεωρία και Τεχνικές Εικαστικής  Αγωγής

          

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Προσωπική ιστοσελίδα:

http://www.primedu.uoa.gr/loyiza-kakish/arxikh.html

email: lkakissi@primedu.uoa.gr

web: www.kakissi.com

Τηλέφωνο: 210 3688052

Διεύθυνση: Ναυαρίνου 13Α,  Αθήνα, 1ος όροφος
 

 ENGLISH CV

Σπουδές - Διπλώματα

  • Δίπλωμα Ζωγραφικής , Ecole Nationale Supérieur des Beaux Arts Paris, Diplôme Supérieur d’ Arts Plastiques, section de Peinture (Ανωτάτη Εθνική Σχολή Καλών Τεχνών Παρισίων), 1976
  • Δίπλωμα  Licence Εικαστικών Τεχνών , Université de Sorbonne Paris VIII, Licence d’ Enseίgnement, section Arts Plastiques (Πανεπιστήμιο Σορβόννης Paris VIII), 1977
  • Δίπλωμα Maitrise με ειδίκευση στην Αισθητική , Université de Sorbonne Paris I, Diplôme de Maitrise specialisée en Esthétique (Πανεπιστήμιο Σορβόννης Paris I), 1978

Μεταπτυχιακές Σπουδές:

  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα   D.E.A. στη Φιλοσοφία της Τέχνης , Université de Sorbonne Paris I, D.E.A. de Philosophie, Philosophie de l’Art (Πανεπιστήμιο Σορβόννης Paris I), 1985

Διδακτορικές Σπουδές:

  • Διδακτορικό Δίπλωμα   Doctorat στη Φιλοσοφία της Τέχνης , Université de Sorbonne Paris I, Doctorat en Philosophie, Option Philosophie de l’Art (Πανεπιστήμιο Σορβόννης Paris I), 1989

Επαγγελματική σταδιοδρομία

  • Καθηγήτρια Καλλιτεχνικών Β/μιας Εκπαίδευσης, 1ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, 61ο Γυμνάσιο Αθήνας, 40ο Γυμνάσιο Αθήνας (1982 – 1985)
  • Απόσπαση στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία (1985 – 1986)
  • Λέκτορας Αισθητικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών (1986 – 1989)
  • Επίκουρη Καθηγήτρια Αισθητικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών (1989 – 1995)
  • Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αισθητικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών (1995 – 2004)
  • Καθηγήτρια Αισθητικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (2004 – σήμερα)
  • Διδάσκει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του ΠΤΔΕ, στην κατεύθυνση «Κοινωνιολογία Εργασίας, Πολιτικές Αγοράς Εργασίας-Μειονότητες-Παιδική Ηλικία» (2006 – σήμερα)
  • Δίδαξε επίσης στη Μετεκπαίδευση των Δασκάλων του Μαρασλείου και στα Τμήματα Ακαδημαϊκής και Επαγγελματικής Αναβάθμισης Εκπαιδευτικών του Τ.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

  • Οι Εικαστικές Τέχνες και οι σχέσεις τους με τις άλλες τέχνες
  • Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στην Εκπαίδευση
  • Κοινωνικός Αποκλεισμός
  • Τέχνη και Εκπαίδευση
  • Το Παιδί ως Θεατής και Δημιουργός
  • Γκράφιτι

Διδασκόμενα μαθήματα

Σε προπτυχιακό επίπεδο:

1.  Εικαστική Αγωγή Ι (υποχρεωτικό Α’ εξαμήνου)

Με το μάθημα αυτό, όπως και με τα μαθήματα «Εικαστική Αγωγή II » και «Αισθητική Αγωγή: Εικαστικές Τέχνες και σύνδεσή τους με την τέχνη του σήμερα», οι φοιτητές/τριες εισάγονται στο νόημα της Αισθητικής Αγωγής και στα Εικαστικά. Επιδιώκεται η σύνδεση της θεωρίας της Ζωγραφικής, Γλυπτικής, Χαρακτικής κ.λπ. με την πράξη. Οι φοιτητές/τριες εκφράζονται δημιουργώντας με ποικίλα υλικά και τεχνικές. Εκπαιδεύονται ώστε να μπορούν να εφαρμόσουν την εικαστική αγωγή στη διδακτική πράξη, με στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και έκφρασης των παιδιών.

Το μάθημα αποτελείται από δύο μέρη : θεωρητικό και πρακτικό.

Θεωρητικό:

Τι είναι Τέχνη. Αισθητική Αγωγή. Εισαγωγή στις Εικαστικές Τέχνες. Εισαγωγή στην Εικαστική Αγωγή. Υλικά και οργάνωση εργαστηρίου στο Δημοτικό Σχολείο. Παιδική ζωγραφική-εικαστικά στάδια του παιδιού, το χρώμα στη ζωγραφική των παιδιών. Η Ζωγραφική και τα στοιχεία της: Σχέδιο, τόνος, χρώμα, συμβολισμοί χρωμάτων, σημείο, γραμμή, σχήμα, επίπεδο, σύνθεση κ.ά. Μάσκες και θέατρο μασκέ. Έρευνα στις Εικαστικές Τέχνες.

Πρακτικό:

Έκφραση ιδεών, εμπειριών και συναισθημάτων μέσα από την ελεύθερη καλλιτεχνική δημιουργία με ποικίλα υλικά και τεχνικές:

Μαρκαδόροι, παστέλ, δακτυλομπογιές, κολάζ, κατασκευή μάσκας, χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις κ.ά.

Διερεύνηση πολλαπλών υλικών και μέσων και η αξιοποίησή τους στις Εικαστικές Τέχνες.

2.  Εικαστική Αγωγή ΙΙ (επιλογής Β’ εξαμήνου εαρινό)

Το μάθημα αποτελείται από δύο μέρη: θεωρητικό και πρακτικό.

1. Θεωρητικό:

Η γλώσσα της εικόνας και τα χαρακτηριστικά της. Στοιχεία Ιστορίας της Τέχνης: α. Αρχαίοι πολιτισμοί και η ζωγραφική τους. β. Σύγχρονη Τέχνη: Κινήματα του 20ου αιώνα. Στοιχεία Αισθητικής και Φιλοσοφίας της Τέχνης. Γλυπτική, πλαστική, κεραμική, πηλός. Χαρακτική. O Gaudi και η αρχιτεκτονική. Tο διακοσμητικό σχέδιο, ελληνικά λαϊκά μοτίβα. Tα παιχνίδια και οι κούκλες. Xαρτοπολτός.

Η Διδακτική της Τέχνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έρευνα στις Εικαστικές Τέχνες.

2. Πρακτικό:

Έκφραση ιδεών, εμπειριών και συναισθημάτων μέσα από την ελεύθερη καλλιτεχνική δημιουργία με ποικίλα υλικά και τεχνικές:

Πηλοπλαστική, χάραγμα-τύπωμα, κατασκευή παιχνιδιών και κούκλας, χαλκοπλαστική, πασχαλιάτικες και άλλες διακοσμήσεις, διακοσμητικά σχέδια, ζωγραφική – μεικτή τεχνική, χαρτοπολτός, κούκλες κουκλοθέατρου, μάσκες κ.ά.

3. Αισθητική Αγωγή: Εικαστικές Τέχνες και σύνδεσή τους με την Τέχνη του σήμερα     (επιλογής Ε’ εξάμηνου)

Το μάθημα αποτελείται από δύο μέρη: θεωρητικό και πρακτικό.

1. Θεωρητικό:

Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Υλικά και τεχνικές. Μέθοδοι διδασκαλίας, διδακτικοί στόχοι. Αναλυτικά προγράμματα. Η διδασκαλία με τη βοήθεια οπτικοακουστικών μέσων και ηλεκτρονικού υπολογιστή. Εικαστικές Τέχνες και οι σχέσεις τους με τις άλλες Τέχνες. Διεπιστημονική προσέγγιση των Εικαστικών Τεχνών. Ανάγνωση και ερμηνεία του έργου Τέχνης: Η Τέχνη στο σύγχρονο κόσμο. Ερμηνευτική και κριτική προσέγγιση σύγχρονων έργων Τέχνης. Οι Εικαστικές Τέχνες μέσα από εκθέσεις σύγχρονων καλλιτεχνών.  Επισκέψεις σε εκθέσεις Τέχνης, συνάντηση με τους καλλιτέχνες, ανάλυση έργων, συζήτηση. Οργάνωση καλλιτεχνικών εκθέσεων με έργα μαθητών στο σχολείο. Το ανάγλυφο. Τρισδιάστατες κατασκευές. Χαρακτική και τύπωμα με λινόλεουμ. Έρευνα στις Εικαστικές Τέχνες.

2. Πρακτικό:

Καλλιέργεια αισθήσεων και δεξιοτήτων. Έκφραση ιδεών, εμπειριών και συναισθημάτων μέσα από την ελεύθερη καλλιτεχνική δημιουργία με ποικίλα υλικά και τεχνικές. Το ανάγλυφο. Τρισδιάστατες απεικονίσεις. Χαρακτική και τύπωμα με λινόλεουμ. Ζωγραφική με πινέλα, ομαδικές εργασίες.

Μεταπτυχιακός Κύκλος Σπουδών:

Προτάσεις Αισθητικής και Εικαστικής Έκφρασης για κοινωνικά αποκλεισμένα παιδιά

Μάθημα Επιλογής του ΜΠΣ «Κοινωνιολογία της Εργασίας: Πολιτικές Αγοράς Εργασίας - Μειονότητες-Παιδική Ηλικία».

Κοινωνικός αποκλεισμός, Τέχνη και εκπαίδευση

Η Τέχνη ως παγκόσμια γλώσσα.

Αισθητική καλλιέργεια και εικαστική δημιουργία.

Έρευνα στις Εικαστικές Τέχνες.

Εικαστικές τέχνες και κοινωνικοποίηση στο σχολείο: σύνθεση της διαφορετικότητας με σκοπό την επικοινωνία και την ολοκληρωμένη ανάπτυξη μέσα από ποικίλες καλλιτεχνικές εργασίες.

Παιδί και τέχνη: Κοινωνικές επιδράσεις και έκφρασή τους στη ζωγραφική του παιδιού.

Ανάλυση έργων παιδικής ζωγραφικής.

Ελευθερία σκέψης και έκφρασης ως συντελεστής της πνευματικής και πολιτισμικής ανάπτυξης του παιδιού.

Ανταλλαγή πληροφοριών των μαθητών από το πολιτισμό της χώρας καταγωγής τους.

Εξοικείωση με την τέχνη και την πολιτισμική παράδοση της χώρας υποδοχής για μια καλύτερη ένταξη του παιδιού στο κοινωνικό σύνολο.

Η επικοινωνιακή μέθοδος διδασκαλίας ως μέσο σύνθεσης των διαφορών των μαθητών με εκτέλεση έργου (project).

Δημοσιεύσεις

5 βιβλία, 33 δημοσιεύσεις σε βιβλία, σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων.

Μελέτες σχετικά με τα εικαστικά ή άλλα θέματα που έχουν δημοσιευθεί:

Βιβλία

  • «Τέχνη και έφηβος» (αποτελέσματα έρευνας). Εισήγηση στο 10ο Παγκόσμιο Συνέδριο του Διεθνούς Κολλεγίου Παιδιατρικής Φροντίδος του Παιδιού, Εφηβική Ιατρική. Περίληψη της εισήγησης στον τόμο με τις περιλήψεις των εργασιών, 1996, σελ. 125.
  • «Η Εικαστική Παιδεία σε άλλες χώρες» (αποτελέσματα σχετικής επιτόπιας έρευνας) Εισήγηση  στο 2ο Συνέδριο Εικαστικής Παιδείας «Ο Δημιουργικός Άνθρωπος» του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος και της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Αθήνα, 2-5/4/1998, τεύχος Πρακτικών Συνεδρίου, σσ. 89 – 101.
  • «Παιδική Ζωγραφική από ανάγνωση βιβλίων» (αποτελέσματα σχετικής έρευνας). Εισήγηση στο Συμπόσιο του ΤΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Αθηνών, 1999, στα πρακτικά του Συνεδρίου.
  • «Παιδαγωγικά Τμήματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων : Προγράμματα Σπουδών Εικαστικής Αγωγής και Διδάσκοντες» (αποτελέσματα σχετικής έρευνας), περιοδικό Εικαστική Παιδεία, εκδ. Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μέσης Εκπαίδευσης, Αθήνα 2002, τεύχος Νο 18, σσ. 27 – 38
  • "Αγαπημένα Βιβλία Μέσα από Εικαστικά Έργα " (έρευνα) .Εισήγηση στην Ημερίδα "Φιλαναγνωσία και Σχολείο", ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 10 Απριλίου 2006. Δημοσιεύθηκε στα πρακτικά της Ημερίδας, εκδόσεις Πατάκης, Ιανουάριος 2008, σσ.86-89 (και 4 ακόμα σελίδες με φωτογραφίες εικαστικών έργων των φοιτητών). Επιμέλεια τόμου: Άντα Κατσίκη-Γκίβαλου, Τζίνα Καλογήρου, Άβα Χαλκιαδάκη
  • «Το παιδί ως θεατής και δημιουργός»  Εισήγηση στο  «1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης», Αθήνα, 28-31/5/09, Πρακτικά του συνεδρίου Τόμος  Γ', εκδόσεις Σμυρνιωτάκης, Αθήνα 2010,σσ. 427-432.
  • "Σχέση Πρωτοετών Φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης με την Τέχνη" (έρευνα). Εισήγηση στο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή, " Η ποιότητα στην Εκπ/ση: «Τάσεις και Προοπτικές», Αθήνα, 11-13/5/12. Πρακτικά Συνεδρίου, Α’ Τόμος, σσ. 562-568.
  • "Ζωγραφίζοντας τα Όνειρα" (αποτελέσματα σχετικής έρευνας). Εισήγηση στο "2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης" Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα, 27-30 Μαΐου 2010. Στα πρακτικά του συνεδρίου.
  • «Γκράφιτι, Κοινωνικό και Καλλιτεχνικό Φαινόμενο. Τέχνη του Δρόμου. Πράξη Νεανική και Αυθόρμητη» (έρευνα). Εισήγηση στο Συνέδριο «Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις» του Εργαστηρίου Κοινωνικών Επιστημών του Τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών  του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις», Αθήνα, 11-14/4/2013. Τόμος Πρακτικών Συνεδρίου, σσ. 684-697.

 Βιβλία και κεφάλαια σε βιβλία:


  • Βιβλίο με τίτλο: Και Όμως Ζωγραφίζουν, η Ζωγραφική των Παιδιών και ο Κόσμος τους, Αθήνα, 1994, Εκδόσεις Δελφοί, 334 σελίδες με 128 έγχρωμες εικόνες. (Επανέκδοση από τη «Συμμετρία»)
  • Βιβλίο με τίτλο «Τα χρώματα στη ζωγραφική παιδιών προσχολικής ηλικίας» (αποτελέσματα σχετικής έρευνας), Αθήνα 2004, εκδόσεις Διηνεκές, 143 σελίδες και 31 σελίδες με φωτογραφίες από έργα παιδιών
  • Συγκριτική μελέτη (έρευνα), με τίτλο: «Δύο Έλληνες σύγχρονοι Λαϊκοί Ζωγράφοι: Νίκος Χριστόπουλος από το Βόλο και Χρήστος Καγκαράς από τη Λαμία» (Deux peintres populaires grecs contemporains: Nicolas Christopoulos de Volos et Christοs Cangaras de Lamia), Παρίσι 1978, 120 σελίδες
  • Έρευνα με τίτλο: «Αναζήτηση Ελληνικών Παραδοσιακών Στοιχείων στη ζωγραφική Συγχρόνων Νέων Ελλήνων Μαθητών» (Recherche des elements de la tradition grecque dans la peinture de jeunes  eleves Grecs d’ Aujοurd’ hui), ενσωματώθηκε στη διδακτορική διατριβή, Παρίσι, 1985, 39 σελίδες
  • Έρευνα με τίτλο: «Αναζήτηση Ελληνικών Παραδοσιακών Στοιχείων στη ζωγραφική Συγχρόνων Νέων Ελλήνων Μαθητών» (Recherche des elements de la tradition grecque dans la peinture de jeunes eleves Grecs d’ Aujοurd ’hui), διδακτορική διατριβή, Παρίσι, 1989, 207 σελίδες
  • «Οι Εικαστικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και ειδικά στα Κοινωνικά Αποκλεισμένα Παιδιά», στον τόμο «Φτώχεια, Κοινωνικός Αποκλεισμός και Παιδική Ηλικία»,  Επιστημονικά επιμέλεια: Δημοσθένης Ι. Δασκαλάκης, εκδ. Αντ. Ν. Σάκκουλα, Αθήνα – Κομοτηνή 2008, σσ. 47-60

Επιπλέον Επιστημονική/Καλλιτεχνική Δραστηριότητα:

  • Διευθύντρια του Τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΠΤΔΕ  Πανεπιστημίου Αθηνών. (2012 – 2015)
  • Μέλος ή και Πρόεδρος τριμελών εισηγητικών Επιτροπών για την κρίση και εκλογή μελών ΔΕΠ με αντικείμενο τα Εικαστικά σε πολλά Τμήματα Πανεπιστημίων της χώρας
  • Επιβλέπουσα Καθηγήτρια για την εκπόνηση  Διατριβών Υποψηφίων Διδακτόρων του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος τριμελών συμβουλευτικών επιτροπών Πανεπιστημίων για την εκπόνηση διδακτορικών διατριβών
  • Αναπληρώτρια Υπεύθυνη του Έργου της Αισθητικής Αγωγής, Υπεύθυνη του υποέργου της Εικαστικής Αγωγής και μέλος της Συντονιστικής ομάδας του έργου του ΕΠΕΑΕΚ του ΥΠΕΠΘ και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Αναδιατύπωση και Εκσυγχρονισμός των προγραμμάτων Σπουδών στον Τομέα της Αισθητικής και Καλλιτεχνικής Αγωγής και Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού» (1997, 1998)
  • Οργάνωση των συγγραφικών ομάδων και επιστημονική υπεύθυνη των διδακτικών πακέτων: 1. Εικαστικά Α’ – Β’ Δημοτικού. 2. Εικαστικά Γ’ –Δ’ Δημοτικού, 3. Εικαστικά Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού, 4. Εικαστικά Α΄ Γυμνασίου ( Ολοκληρώθηκαν το 2003) Τα διδακτικά πακέτα  διδάσκονται στα σχολεία
  • Mέλος της επιστημονικής Ομάδας Εμπειρογνωμόνων για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο – Εισαγωγικό Σχολείο Διευρυμένου Ωραρίου, από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων από τη σύσταση της Επιστημονικής Ομάδας το 1997 μέχρι το 2004
  • Αξιολογήτρια – εμπειρογνώμων:

1.  Προγραμμάτων Αισθητικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με θέμα «Γη, Νερό, Αέρας, Φωτιά» (2001)

2. Στα προτεινόμενα προγράμματα Αισθητικής Αγωγής του  3ου ΠΕΚ Αθήνας με θέμα «Στοιχεία Σύγχρονης Διδασκαλίας του Γραμμικού Σχεδίου» (Αθήνα 2002)

  • Μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος. Το 1993 εκλέχτηκε μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου
  • Οργάνωσε και είχε την επιμέλεια πολλών εκθέσεων ζωγραφικής στην Αθήνα.
  • Μέλος της Εταιρείας Καλλιτεχνών  Ζωγράφων, Γλυπτών, Αρχιτεκτόνων, Χαρακτών και Σχεδιαστών, Παρίσι (Fondation Taylor)
  • Μέλος του INSEA (Διεθνή Οργανισμού για την Εκπαίδευση μέσω της Τέχνης)
  • Μέλος της Ένωσης Ελληνίδων Επιστημόνων
  • Μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
  • Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης
  • Τακτικό μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού και Πνευματικού Οργανισμού Δήμου Διονύσου: 2009,2010

Εκθέσεις Ζωγραφικής

Ατομικές
1966:     Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο, 1975:     Παρίσι, Lam-Xuam, 1976: Παρίσι, Cité Internationale des Arts, 1979:     Αθήνα, Γκαλερί Κρεωνίδης, 1983: Αθήνα, Γκαλερί Κρεωνίδης, 1983: Αθήνα, Φοιτητική Εστία, 1986: Πειραιάς, Γαλλικό Ινστιτούτο, 1987: Βόλος, Γαλλικό Ινστιτούτο, 1987: Λάρισα, Γαλλικό Ινστιτούτο, 1987: Γιάννενα, Γαλλικό Ινστιτούτο, 1992: Αθήνα, Γκαλερί DADA, 2007:    Αθήνα, Γκαλερί Adam, 2013:    Ρόδος, Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης.

Ομαδικές
Έχει λάβει μέρος σε περισσότερες από 60 ομαδικές και Διεθνείς εκθέσεις, στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Παρίσι, Μόσχα, Ρώμη, Μόντε Κάρλο, Μονακό, Λευκωσία, Τεσκάνη και Μπακάου Ρουμανίας, Διεθνής Μπιενάλε Φλωρεντίας, Βελιγράδι Σερβίας κ.ά.). Σε πολλά Γαλλικά “Salons” (Διεθνείς εκθέσεις στο Παρίσι), Salon des Artistes Francais, Salon Comparaisons, Salon de Societe Nationale des Beaux Arts, Maison des Beaux Arts, σε εκθέσεις του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος, Πανελλήνιες κ.ά.

Διακρίσεις
Τιμητικές Διακρίσεις, στο Παρίσι (Mention Honorable της Ένωσης Γάλλων Καλλιτεχνών), Ρώμη και Αθήνα. Έργα της βρίσκονται σε δημόσιες και ιδιωτικές Συλλογές και Μουσεία Τέχνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 Αναφορές στο έργο της έχουν γίνει στην ελληνική και ξένη βιβλιογραφία καθώς και στον Τύπο, ραδιόφωνο και τηλεόραση, όπου έχει δώσει συνεντεύξεις.
Κριτικές για το έργο της έχουν γραφτεί από τους Σπύρο Βασιλείου, Αντώνη Σαμαράκη, Νίκο Αλεξίου, Θόδωρο Παπαγιάννη, Ντόρα Ηλιοπούλου – Ρογκάν, Σταμάτη Μεταξά, Μαριλένα Πρέντα Σανκ κ.ά. (Αναλυτικά εκθέσεις και κριτικές αναφέρονται στον ιστότοπο www.kakissi.com)