Department of Primary Education
![]() | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
email: egalanaki@primedu.uoa.gr Τηλέφωνο: +30 210 3688089 Fax: 210 3688088 Διεύθυνση: Ναυαρίνου 13Α (1os όροφος), 10680 Αθήνα | |
Σπουδές
Επιμόρφωση – κατάρτιση
Επαγγελματική σταδιοδρομία
Υποτροφίες
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Διδασκαλία μαθημάτωνα. Προπτυχιακό επίπεδο Τρέχοντα:
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU126/
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU152/
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU150/
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU111/ Παλαιότερα:
http://eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU223/
http://eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU136/
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU276/ β. Μεταπτυχιακό επίπεδο
eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU287/
https://eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU332/ Παλαιότερα:
Άλλα πλαίσια διδασκαλίας (εκτός της Σχολής Επιστημών της Αγωγής):
Ερευνητικά προγράμματαΕπιστημονική ευθύνη:
Συμμετοχή:
Ακαδημαϊκές δραστηριότητες
Κριτής στα επιστημονικά περιοδικά:
Μέλος επιστημονικών εταιρειών:
Δημοσιεύσεις (επιλογή)Αναφέρονται επιλεγμένες δημοσιεύσεις από το σύνολο των άνω των 100 δημοσιεύσεων https://scholar.google.gr/citations?user=X1MKlJgAAAAJ&hl=el&oi=ao http://uoa.academia.edu/EvangeliaGalanaki http://www.researchgate.net/profile/Evangelia_Galanaki α. Βιβλία Γαλανάκη, Ε. (2014). Μοναξιά: Το παράδοξο της ανθρώπινης φύσης (Πρόλογος: Γ. Κουγιουμουτζάκης). Αθήνα: Gutenberg. Γαλανάκη, Ε. (2011). Θέματα αναπτυξιακής ψυχολογίας: Γνωστική – κοινωνική – συναισθηματική ανάπτυξη. Αθήνα: Διάδραση. (Πρώτη έκδοση: Ατραπός 2003). Γαλανάκη, Ε. (2003). Η «νεκρή» μητέρα: Αναζητώντας τις αναπτυξιακές ρίζες της ψυχικής διαταραχής (Πρόλογος: Σ. Μπεράτη). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. β. Οδηγοί Αυτοβοήθειας Γαλανάκη, Ε. (2021). Φοιτητική ζωή και πανδημία: Οδηγός για φοιτήτριες και φοιτητές. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Γαλανάκη, Ε. (2020). Δεξιότητες μελέτης – Επιτυχία στις εξετάσεις: Οδηγός για φοιτήτριες και φοιτητές. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Γαλανάκη, Ε. (2015). Αντιμετωπίζω τη μοναξιά: Οδηγός για φοιτήτριες και φοιτητές. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Γαλανάκη, Ε. (2015). Προαγωγή της σχέσης μαθητή – δασκάλου. Πρόγραμμα: Ο Χρόνος της Αποταμίευσης. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Γαλανάκη, Ε. (2015). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης: Οδηγός για γονείς. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Γαλανάκη, Ε. (2015). Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης: Οδηγός για εκπαιδευτικούς. Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. γ. Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, επετηρίδες, συλλογικούς τόμους Galanaki, E. P. (2021). The origins of beneficial solitude: Psychoanalytic perspectives. In R. J. Coplan, J. C. Bowker, & L. J. Nelson (Eds.), The handbook of solitude: Psychological perspectives on social isolation, social withdrawal, and being alone (2nd ed., pp. 58–74). Wiley-Blackwell. Kazi, S., & Galanaki, E. P. (2020). Piagetian theory of cognitive development. Entry in The Encyclopedia of Child and Adolescent Development. Volume 8: Biology, neurology and cognition in adolescence (S. Hupp & J. D. Jewell, Editors-in-Chief, M. C. Nagel & R. Sharman, Volume Editors). New York: Wiley. Galanaki, E. P., & Sideridis, G. (2019). Dimensions of emerging adulthood, criteria for adulthood, and identity development in Greek studying youth: A person-centered approach. Emerging Adulthood, 7(6), 411-431. Kazi, S., & Galanaki, E. P. (in press). Piagetian theory of cognitive development. Entry in The Encyclopedia of Child and Adolescent Development. Volume 8: Biology, neurology and cognition in adolescence (S. Hupp & J. D. Jewell, Editors-in-Chief, M. C. Nagel & R. Sharman, Volume Editors). New York: Wiley. Galanaki, E. P., & Leontopoulou, S. (2017). Criteria for the transition to adulthood, developmental features of emerging adulthood, and views of the future among Greek studying youth. Europe’s Journal of Psychology, 13(3), 417-440. Galanaki, E. P. (2017). Adolescent egocentrism. Entry in the SAGE Encyclopedia of Abnormal and Clinical Psychology (A. Wenzel, Editor-in-Chief). Thousand Oaks, CA: Sage. Kokkinis, N., Galanaki, E. P., & Malikiosi-Loizos, M. (2017). Factor structure and internal consistency of the Greek version of the General Health Questionnaire – 28 (GHQ-28). Mental Health and Prevention, 7, 21-27. Efstathiou, N. T., Risvas, G. S., Theodoraki, E.-A. M., Galanaki, E. P., & Zampelas, A. D. (2016). Health education: Effects on classroom climate and physical activity. Health Education Journal, 75, 799-810. Galanaki, E. P., Mylonas, K., & Vogiatzoglou, P. (2015). Evaluating voluntary aloneness in childhood: Initial validation of the Children’s Solitude Scale. European Journal of Developmental Psychology, 12, 688-700. Galanaki, E. P. (2015). Solitude as a state of positive aloneness in childhood and adolescence. In C. J. Kowalski, J. P. Cangemi, & A. Rokach (Eds.), Loneliness in life: Education, business, and society (pp. 168-190). Dubuque, IA: McGraw Hill. Amanaki, E., & Galanaki, E. P. (2014). Prospective teachers’ knowledge, attitudes, and beliefs about school bullying. Proceedings of the 16th European Conference on Developmental Psychology (pp. 1-4). Pianoro, Italy: Medimond International Publishers. Galanaki, Ε. (2014). Loneliness: Thoughts on its relation with psychopathology and psychotherapy. Encephalos, 51(2), 14-23. Galanaki, E. P. (2014). The origins of solitude: Psychoanalytic perspectives. In R. J. Coplan & J. Bowker (Eds.), The handbook of solitude: Psychological perspectives on social isolation, social withdrawal, and being alone (pp. 71-89). Malden, MA: Wiley-Blackwell. Galanaki, E. P. (2013). Solitude in children and adolescents: A review of the research literature. Psychology and Education: An Interdisciplinary Journal [Special Issue: Loneliness and Solitude in Children and Adolescents], 50(3-4), 79-88. Galanaki, E. P. (2012). Attitude toward aloneness and ability to be alone in middle and late childhood. ΣΚΕΨΥ - Σύγχρονη Κοινωνία, Εκπαίδευση και Ψυχική Υγεία, 5, 347-368. Galanaki, E. P. (2012). The imaginary audience and the personal fable: A test of Elkind’s theory of adolescent egocentrism. Psychology, 3(6), 457-466. Galanaki, E. P., & Christopoulos, A. (2011). The imaginary audience and the personal fable in relation to the separation-individuation process during adolescence. Psychology, The Journal of the Hellenic Psychological Society, 18(1), 85-103. Besevegis, E., & Galanaki, E. P. (2010). Coping with loneliness in childhood. European Journal of Developmental Psychology, 7(6), 653-673. Zisimopoulos, D., & Galanaki, E. P. (2009). Academic intrinsic motivation and perceived academic competence in Greek elementary students with and without learning disabilities. Learning Disabilities: Research and Practice, 24(1), 33-43. Galanaki, E. P., Polychronopoulou, S. A., & Babalis, T. K. (2008). Loneliness and social dissatisfaction among behaviourally at-risk children. School Psychology International, 29(2), 214-229. Galanaki, E. P. (2008). Children’s perceptions of loneliness. Hellenic Journal of Psychology, The Journal of the Psychological Society of Northern Greece, 5(3), 258-280. Galanaki, E. P., & Vassilopoulou, H. D. (2007). The Student-Teacher Relationship Scale in a Greek sample of preadolescents: Reliability and validity data. Psychology, The Journal of the Hellenic Psychological Society, 14(3), 292-310. Galanaki, E. P., & Vassilopoulou, H. D. (2007). Teachers and children’s loneliness: A review of the literature and educational implications. European Journal of Psychology of Education, 22(4), 455-475. Galanaki, E. P. (2005). Solitude in the school: A neglected facet of children’s development and education. Childhood Education, The Journal of the Association for Childhood Education International, 81(3), 128-132. Galanaki, E. P. (2004). Are children able to distinguish among the concepts of aloneness, loneliness, and solitude? International Journal of Behavioural Development, 28(5), 435-443. Galanaki, E. P. (2004). Teachers and loneliness: The children’s perspective. School Psychology International, 25(1), 92-105. Galanaki, E. P., & Kalantzi-Azizi, A. (1999). Loneliness and social dissatisfaction: Its relation with children’s self-efficacy for peer interaction. Child Study Journal, 29(1), 1-21. |