Department of Pedagogy and Primary Education
![]() | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
| email: elazarak[at]primedu.uoa[dot]gr Τηλέφωνο: +30210-3688011 Διεύθυνση: Π.Τ.Δ.Ε. – Ε.Κ.Π.Α., Ναυαρίνου 13Α, Αθήνα 106 80 | |
|
| |
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝα. Προπτυχιακό Πρόγραμμα
β. Μεταπτυχιακό πρόγραμμα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣΒιβλία και κεφάλαια σε συλλογικούς τόμουςΛαζαράκου, Ε. (2025). Αξιολόγηση για τη μάθηση. Από τη θεωρία στην πράξη. Διάδραση. Λαζαράκου, Ε. (2011). Αξιολόγηση στο μάθημα της Ιστορίας: Εναλλακτικές τεχνικές. Γρηγόρης. Βρεττός, Ι. Ε., & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2011). Ενσυναισθητική προσέγγιση του εικαστικού έργου κατά τη διδασκαλία. Στο Χ. Μπαμπούνης (Επιμ.), Ιστορίας μέριμνα. Τιμητικός τόμος στον καθηγητή Γεώργιο Ν. Λεοντσίνη (Τομ. Α1, σ. 187-203). Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Βρεττός, Ι. Ε., & Λαζαράκου, Ε. Δ. (2006). Διδάσκοντας αξίες σήμερα: η αποστολή, οι δυνατότητες και τα όρια του σχολείου. Στο Α. Τριλιανός, Γ. Δημάκος, Ι. Κεκές, Ε. Φυριππής, Κ. Φασούλης, Η. Μυλωνάκου – Κεκέ, & Θ. Μπαμπάλης (Επιμ.), Αναγνώριση. Τιμητικό αφιέρωμα στον Καθηγητή Θεόδωρο Εξαρχάκο (σ. 153-175). Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικάLazarakou, E., Tsoli, K., Dimaki-Zora, M., & Papaspiliopoulos, K. (2025). Evaluating the Inclusion in Action pilot program: Inclusive education through the arts. Journal of Literary Education, 9. Lazarakou, E. (2025). Greek pre-service teachers’ approaches and beliefs regarding classroom assessment. European Journal of Education and Pedagogy, 6(1), 83–89. Lazarakou, E. (2024). Students’ artistic creation as an alternative assessment task in a non-artistic course within higher education. International Journal of Education & the Arts, 25(28). Λαζαράκου Ε. (2023). Αντιλήψεις εκπαιδευομένων σχετικά με την αξιολόγησή τους μέσω της δημιουργίας καλλιτεχνικών έργων. Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης, 9, 181–198. Λαζαράκου, Ε. (2022). Ο γραμματισμός στην αξιολόγηση στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 39(74), 63–81. Lazarakou, E. D. (2008). Empathy as a tool for historical understanding: an evaluative approach of the ancient Greek primary history curriculum. International Journal of Social Education, 23(1), 27–146. Δημοσιεύσεις σε τόμους πρακτικών επιστημονικών συνεδρίωνΜπαμπάλης, Θ., Λαζαράκου, Ε., Τσώλη, Κ., & Αλεξόπουλος, Ν. (2025). Αξιολόγηση στη μικροδιδασκαλία και στη θεωρία της κριτικής συνειδητοποίησης του P. Freire: Μία συγκριτική θεώρηση. Στο Γ. Κατσιαμπούρα, Γ. Γρόλλιος & Κ. Σκορδούλης (Επιμ.), Η Κριτική Εκπαίδευση στον 21ο αι. Προκλήσεις και προτάσεις. Πρακτικά Συνεδρίου (σ. 310–319). Προπομπός. Lazarakou, Ε., Tsoli, Κ., Dimaki-Zora, Μ., & Papaspiliopoulos, Κ. (2024, Οctober 17-19). Inclusion in Action: A film education programme in special and mainstream schools. Description and evaluation [Paper presentation]. Arts, Nature, Technology, Education: Harmony in Unity. Word Alliance for Arts in Education (WAAE) 10th International Conference, Athens, Greece. Μπαμπάλης, Θ., Τσώλη, Κ., & Λαζαράκου, Ε. (2024, Απρίλιος 12–13). Το άγχος των ασκούμενων εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών με την τεχνική της μικροδιδασκαλίας [Ανακοίνωση]. Έμπνευση, Καθοδήγηση και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτριών/τών: Συγκλίσεις στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Πανεπιστήμιο Frederick, με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, του Κυπριακού Ομίλου Εκπαιδευτικής Διοίκησης και της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Λευκωσία.
|